zondag 3 november 2013

eindelijk is het zover ...............











De Beurs in Apeldoorn

Zaterdagmorgen om kwart over 9 afgesproken bij de Rozentuin met Yolande en Caroline ,met blik overgestapt in Yolande`s auto en richting Apeldoorn
Bij de beurs anita mobiel gebeld en die kwam met mijn badge naar de deelnemersingang
blik op de plaats voor in de hal op de tafel bij de ingang en alle andere blikken nog even bewonderd









en nu maar wachten totdat de beurs opengaat ,nog even lekker bijgekletst met de andere dames en alvast een voorproefje op de beurs nemen ,de opstelling is in ieder geval veel beter allemaal rijen nu ,dus de kans dat je nu iets mist is minder 
de eerste dag van de beurs sta ik niet achter de tafel alleen bij de eerste binnenkomst van de mensen totdat ik yolande en caroline zie verschijnen bij de tafel en dan gaan we de beurs op om zelf onze inkoopjes te doen en dat is wel weer aardig gelukt ,maar ik heb nog centjes overgehouden ha ha
en dit kregen we voor onze deelname aan de beurs


Zondag
Zondag zou ik bij de blikken staan van 13,00 tot 14.30 ,maar was al weer om kwart voor 10 aanwezig ,lekker even gekletst en de beurs weer over ,en iedere keer weer even naar de thuishaven (de blikken)
het was beregezellig met de forumdames het leek wel een forumdag 




op het laatst had iedereen het wel een beetje gehad maar het was supergezellig met elkaar 














ook heel veel leuke reacties van het publiek en veel vragen zo leuk al die belangstelling
het was super geslaagd en heel erg leuk dus op naar het nieuwe forumproject ............................en dat is ..........................zeg ik lekker niet ha ha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten