zaterdag 13 oktober 2012

mijn blik

mijn blik

op een forum waar ik lid van ben hebben we een project gestart om een tafereel in een theeblik te maken ,leuk idee dus mijn fantasie sloeg op hol wat zal ik er in maken het wordt een atelier waar poppen en beren worden gemaakt en eventueel nog wat andere dingetjes zoals een poppenhuisje of poppenwagentje

Maar ja nu het probleem hoe ga je nu zo`n blik aankleden ,een raam ,een deur ,een grote opening ,lang over nagedacht misschien een erkerraam aan de ene kant en een deur aan de andere kant maar ja dan houd ik zo weinig ruimte over om kasten en planken te plaatsen ,toen viel mijn oog op een schilderijlijst als ik die er nu voor ga maken heb ik gelijk het grote venstergat dicht als het klaar is en gelijk een soort etalage.


 
ja en toen heb ik de gaten erin geboord en heb mijn mannetje maar even lief aangekekenen die heeft het gevaarlijke werk gedaan voor mij want dat blik is scherp hoor dus handschoenen aan en zagen maar met de decoupeerzaag

nou de gaten zijn gelukkig gezaagd

 
 
nou en toen mocht ik er verder mee stoeien ,nog wat randjes weggeknipt met de gewone schaar !en toen kwam het spannendste gedeelte voor mij het schilderijlijstje er op plakken ,het staat nog in de stijgers want ik ben benieuwd of het wil plakken met contactlijm ,maar dat weet ik morgen pas want dan haal ik de lijmklemmen eraf .
dus heel spannend
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten